15 FMHS

15 FMHS

Короткий опис

З точки зору зручності використання, Ямаха 15 FMHS є новим поколінням в порівнянні з своїм попередником. Без удаваної скромності можна відверто сказати, що на даний момент, це один з найпопулярніших, якщо не найпопулярніший двотактний 15-сильний двигун в Україні. Колись в кінці 1970-х років Yamaha потужністю 246 кубічних см і петлевою продувкою в циліндрах, вперше з'явилася в образі мотора Yamaha Mariner 15а, запропонувавши власникам паливну ефективність і продуктивність, нечувані до селі в даному діапазоні потужності. У той час всі популярні 15-сильні човнові мотори мали циліндри з перехресними впускними і випускними отворами для потоків газу, які не тільки видавали бляклу продуктивність, але також були досить примхливими в роботі.
Тому, коли Ямаха вийшла на світовий ринок під своїм власним ім'ям з цим мотором в кінці 1982 року, і запропонувала переваги суміші бензину і масла 100: 1, забезпечивши відповідно зниження забруднення вихлопу і загальну вартість палива, компанія явно стала переможцем! Єдина проблема з цим двигуном на той давній момент полягала в його застарілій системі блокування приводу під час руху вперед / назад на мілководді і бічним важелем перемикання передач, який не був так само зручний, як у його конкурентів з США.
Так, в 1995 році Yamaha повністю переглянула свій 15-сильний двотактник, створивши модель покоління «F». У цього двигуна були симпатично плавно заокруглені верхня і нижня частини капота, що робило його профіль нижчим і помітним, перемикач передач знаходився вже спереду, автоматична установка двох позицій для їзди по мілководдю, повнофункціональну систему нахилу, оновлений дизайн нижнього блоку ноги двигуна, включаючи знімні захисні екрани на впуску в систему охолодження. Найкращей була система холодного старту, яка об'єднувала в собі дросель з невеликим відкриттям дросельної заслінки і випередження запалювання. Так, човновий мотор Yamaha 15 FMHS досяг свого повноліття, і в поєднанні з давно зарекомендувавшим себе блоком циліндрів, мотор став вибором для переважної більшості човнярів.

Особливості мотора Yamaha 15 FMHS

  • Петлеве продування підвищує потужність і ефективність використання палива
  • Електронна транзисторно-катушечная система запалювання CDI / TCI, що не вимагає обслуговування і забезпечує автоматичний запуск іскри для забезпечення максимальної потужності протягом всього діапазону оборотів
  • Коли двигун працює на холостому ходу, вихлопної газ розширюється через лабіринт, що значно знижує шум, 2-ступінчастий глушник
  • Котушка запалювання / генератор 12V / 6A / 80W з двоконтактним роз'ємом на корпусі для освітлювального обладнання, при підключенні випрямляча є можливість заряджати зовнішній акумулятор
  • Захист від запуску на включеній передачі
  • Чека безпеки, яка автоматично зупиняє двигун, якщо водій відходить від румпеля
  • Великі гумові опори і великій вертикальний простір між верхнім і нижнім кріпленнями служать для зменшення вібрації
  • Охолодження контрольоване термостатом
  • Дросельна заслонка має позначення, щоб показати найбільш економічне робоче положення
  • Дві позиції нахилу для їзди по мілині, та ще дві верхні стояночні позиції
  • Чотири позиції кута диференту
  • Великий кут повороту по 45 градусів в кожну сторону
  • Спеціальний алюмінієвий сплав (YDC-30), 5-ступеневе багатошарове покриття, захисні аноди
  • Окремий 24-літровий паливний бак з шлангом поставляється в якості стандартного обладнання.

 

Ціна: 62 748 грн.

Технічні характеристики

Максимальна потужність:
11 кВт (15 к.с.) @5000 об/мін
Об'єм:
246 cм³
Максимальні оберти:
4500 - 5500 об/мин
Cпоживання палива:
6,9 л/г @5500 об/мін
Холостий хід:
1050 ± 50 об/мін
Тип двигуна:
Бензиновий, 2-тактний
Кількість циліндрів:
2 L
Діаметр циліндра / хід поршня:
56,0 мм / 50,0 мм
Ступінь стиснення:
6,8 : 1
Система вприскування палива:
Карбюратор
Стартове збагачення :
Ручний підсос
Тип стартера:
Ручний
Система змазки:
Попереднє змішування
Система охолодження:
Водяна з термостатом
Система вихлопу:
Через втулку гребного гвинта
Рулєве управління:
Румпель
Система регулювання нахилу і підйому:
Ручна
Передавальне відношення редуктора:
2,08 (27/13)
Довжина дейдвуда:
440 мм.
Рекомендована висота транця:
381 мм.
Вага:
36 кг.