F150 DETL

F150 DETL
F150 DETL
F150 DETL
F150 DETL
F150 DETL
F150 DETL
F150 DETL
F150 DETL
F150 DETL

Короткий опис

Підвісний човновий мотор Yamaha F 150DETL, з чотиритактним чотирициліндровим двигуном об'ємом 2670 куб. см. і потужністю 150 к.с., володіє всіма якостями сучасного, надійного мотора, такими як: модернізована система впуску, двигун з підвищеною паливною економічністю, динамічним розгоном при будь-яких умовах експлуатації, електронним многоточечним вприскуванням палива, елєктронним блоком управління, який контролює всі процеси в двигуні, допомагаючи забезпечити чітку роботу різних систем, системою Prime Start для легкого запуску двигуна. Мотор має роз'єм NMEA для підключення цифрових приладів контролю, управління двигуном і човновим мотором в цілому: тахометра, лічильника мотогодин, трімметра, спідометра, індикатора витрати і запасу палива.
Багаторівнева електроприводна система зміни кута нахилу має діапазон від – 4 до + 16 градусів за транця човна, в якому негативні значення кута дозволяють скоротити час виходу судна на глісер і поліпшити динаміку розгону.
Піклуючись про довговічність своїх продуктів, компанія Yamaha пропонує всім користувача мотори з захистом від корозії, які з часом не втрачають лиск екстер'єру і не втрачають в ціні.

Особливості  мотора:

  • 4-тактний цикл роботи  (як у автомобілів). Мотори, що працюють в 4 такту (4 ходи поршня), мають більш складний, ніж в 2-тактних, вивірений багаторічним використанням у всіляких двигунах внутрішнього згоряння механізм, який забезпечує рівну роботу двигуна при різних оборотах: від неодружених до максимальних; значну (до 40% в порівнянні з 2-тактними) економію палива; а також дуже чистий вихлоп, відповідний найсуворішим міжнародними екологічним вимогам.
  • Висока потужність  - 150 к.с. Чотири циліндра (діаметр 94 мм; хід 96.2 мм) забезпечують рівну роботу і швидкий розгін завантаженої човна або катера.
  • Система електронного вприскування палива Yamaha гарантує максимальне екологічно безпечну роботу та надефективні споживання палива, забезпечуючи мотору вражаючу потужність, високий крутний момент в діапазоні середніх і високих обертів.
  • Дистанційне керування  Мотор встановлюється на човен з рульовим керуванням. Запуск двигуна здійснюється електростартером.
  • Система дистанційного підйому і трима (гідропод'ёмнік).  Регулювання кута диференту, а також підйом мотора на мілководді і Откідка його під час причалювання здійснюються дистанційно з пульта управління.
  • Зносостійкість  - пятислойное композитне покриття всіх зовнішніх деталей; алюмінієві і цинкові антикорозійні аноди встановлені на корпус; підвищена міцність внутрішніх деталей механізму.
  • Зручність  у використанні – продумана шумо- і віброізоляція; легкі управління і перенесення.
Ціна: 415 000 грн.

Технічні характеристики

Максимальна потужність:
110,3 кВт (150 к.с.) @5500 об/мін
Об'єм:
2670 cм³
Максимальні оберти:
5 000 - 6 000 об/мін
Cпоживання палива:
56,.3 л/г @5500 об/мін
Холостий хід:
700 ± 50 об/мін
Тип двигуна:
Бензиновий, 4-тактний, DOHC
Кількість циліндрів:
4 L
Діаметр циліндра / хід поршня:
94,0 мм / 96,2 мм
Ступінь стиснення:
9,0 : 1
Система вприскування палива:
Елєктронне вприскування (EFI)
Стартове збагачення :
Prime start
Тип стартера:
Електричний
Система змазки:
Мокрий піддон
Об'єм моторного мастила:
4,5 л.
Система охолодження:
Водяна з термостатом
Система вихлопу:
Через втулку гребного гвинта
Рулєве управління:
Дістанційне
Система регулювання нахилу і підйому:
Електрогідравлічна
Передавальне відношення редуктора:
2,00 (28/14)
Довжина дейдвуда:
516 мм.
Рекомендована висота транця:
508 мм.
Вага:
222 кг.