
F150 DETХ
Короткий опис
Підвісний човновий мотор Yamaha F 150DETХ, з чотиритактним чотирициліндровим двигуном об'ємом 2670 куб. см. і потужністю 150 к.с., володіє всіма якостями сучасного, надійного мотора, такими як: модернізована система впуску, двигун з підвищеною паливною економічністю, динамічним розгоном при будь-яких умовах експлуатації, електронним многоточечним вприскуванням палива, елєктронним блоком управління, який контролює всі процеси в двигуні, допомагаючи забезпечити чітку роботу різних систем, системою Prime Start для легкого запуску двигуна. Мотор має роз'єм NMEA для підключення цифрових приладів контролю, управління двигуном і човновим мотором в цілому: тахометра, лічильника мотогодин, трімметра, спідометра, індикатора витрати і запасу палива.
Багаторівнева електроприводна система зміни кута нахилу має діапазон від – 4 до + 16 градусів за транця човна, в якому негативні значення кута дозволяють скоротити час виходу судна на глісер і поліпшити динаміку розгону.
Піклуючись про довговічність своїх продуктів, компанія Yamaha пропонує всім користувача мотори з захистом від корозії, які з часом не втрачають лиск екстер'єру і не втрачають в ціні.
Особливості мотора:
- 4-тактний цикл роботи (як у автомобілів). Мотори, що працюють в 4 такту (4 ходи поршня), мають більш складний, ніж в 2-тактних, вивірений багаторічним використанням у всіляких двигунах внутрішнього згоряння механізм, який забезпечує рівну роботу двигуна при різних оборотах: від неодружених до максимальних; значну (до 40% в порівнянні з 2-тактними) економію палива; а також дуже чистий вихлоп, відповідний найсуворішим міжнародними екологічним вимогам.
- Висока потужність - 150 к.с. Чотири циліндра (діаметр 94 мм; хід 96.2 мм) забезпечують рівну роботу і швидкий розгін завантаженої човна або катера.
- Система електронного вприскування палива Yamaha гарантує максимальне екологічно безпечну роботу та надефективні споживання палива, забезпечуючи мотору вражаючу потужність, високий крутний момент в діапазоні середніх і високих обертів.
- Дистанційне керування . Мотор встановлюється на човен з рульовим керуванням. Запуск двигуна здійснюється електростартером.
- Система дистанційного підйому і трима (гідропод'ёмнік). Регулювання кута диференту, а також підйом мотора на мілководді і Откідка його під час причалювання здійснюються дистанційно з пульта управління.
- Зносостійкість - пятислойное композитне покриття всіх зовнішніх деталей; алюмінієві і цинкові антикорозійні аноди встановлені на корпус; підвищена міцність внутрішніх деталей механізму.
- Зручність у використанні – продумана шумо- і віброізоляція; легкі управління і перенесення.